»Zaradi velike frekvence vlakov bi sicer nastajale še večje zamude.«
»Zagotoviti je treba tudi večje investicije v posodobitev železniške infrastrukture in izboljšanje frekvence vlakov.«
»Vlak po tej novi progi naj bi se zapeljal nekje sredi leta 2023. Mislim, da bo to velik prispevek k izboljšanju železniške infrastrukture v državi.«
»Za Grčijo leta 2023 je nepredstavljivo, da dva vlaka vozita v različni smeri po isti progi in nihče tega ne opazi.«
»Ta proga je zelo obremenjena, po njej vozi veliko število vlakov, ki so zelo težki.«
»Glavni strateški cilji, ki jih želimo doseči z nadgradnjo ali pa tudi novogradnjo, so povečanje prepustnosti prog, doseganje standardov TEN-T, kar je tudi evropski pogoj, narediti vlake prijaznejše za javni potniški promet ... Da bi nam čim več ljudi uspelo nagovoriti, da uporabljajo vlake, pa moramo zagotoviti konkurenčen čas vožnje.«
»Posodobitev te proge je odličen primer spodbujanja potnikov, da za svoje poti izbirajo vlak. Postaje so obnovljene in nadgrajene, na voljo so parkirišča, vožnja po novih tirih je udobnejša in hitrejša.«
»Dokončanje vlaka je velik dosežek pri razvoju železniškega prometa v državi.«
»Upamo, da se bodo ljudje zdaj, ko imamo novo progo in nov vlak, lažje odločali, da bodo odšli v Ljubljano z vlakom in ne z avtomobilom. Res sem vesel.«
»Povezave so še vedno dokaj slabe. Kljub velikim vlaganjem v železnice šele zdaj počasi vzpostavljamo stanje, kakršno bi moralo biti ob rednem vzdrževanju že pred 30 leti. Realno še nismo dobili skoraj nobenih novih prog, imamo izboljšane postaje. Nismo pa še bistveno skrajšali potovalnih časov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju